» Kvaliteta storitev,reklamacije
Kvaliteta storitev in reklamacije

Poklical/a sem navedeno telefonsko številko, ampak se nihče ne oglasi?

V tem primeru najprej preverite ali ste poklicali v času, ki je naveden kot odprta linija, vsak delovni dan med 10:00-12:00 in 13:00-15:00. Če se Vam tudi v tem terminu nihče ne oglasi, potem poskusite z novim klicem ali pošljite elektonsko pošto. V primeru nezadovoljstva lahko kontaktirate managerja podjetja, preko elektonske pošte info@slikomania.si.

 

Na mojo elektronsko pošto ni bilo odgovora v roku 48 ur, v čem je problem?

V tem primeru poskusite poklicati našo stalno odprto linijo 041 / 927-559 ali kontaktirajte managerja podjetja preko elektonske pošte info@slikomania.si.

 

Na koga se lahko obrnem v primeru, da nisem zadovoljen/na s Centrom za pomoč uporabnikom?

Prosimo Vas, da v tem primeru kontaktirate managerja podjetja preko elektronske pošte info@slikomania.si.

 

Kakšen je postopek pri reklamaciji slike?

V tem primeru nas kontaktirajte preko elektronske pošte reklamacije@slikomania.si ali preko kontaktnega formularja na spletni strani. Nato Vas bo v roku 48 ur kontaktiral uslužbenec Centra za pomoč uporabnikom, ki Vas bo nadalje usmeril glede postopka reklamacije.


Kaj moram narediti, če dobim poškodovano sliko?

Kupec je dolžan preveriti, še preden kurir odpre paket, ali je bil paket poškodovan, kot tudi preveriti trenutno stanje slike. V kolikor je bila slika poškodovana med prevozom, morate blago reklamirati takoj pri kurirju. Samo na tak način bodo Vaše trditve o reklamaciji upoštevane.

 

Ali nas želite oceniti?

Odprti smo za vse pohvale, priporočila ter kritike. Svojo oceno lahko sporočite preko našega FORMULARJA ZADOVOLJSTVA.

 


 

MDBiY