Na naši spletni strani uporabljajo digitalni piškotki (cookies). Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da vaš brskalnik in naprava preneseta nekaj piškotkov.

Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja

Informacije, ki nam jih posredujete preko slikomania.si, se uporabljajo izključno za zagotavljanje posameznih storitev in ne bodo posredovane tretjim osebam ali kako drugače komercialno izkoriščene. Preko formularja se prijavite na prejemanje info elektronske pošte - newsletter, na elektronski naslov naveden v naročilu. V primeru, da želite odjaviti prejemanje info elektronske pošte, morate pisati na [email protected]i.

 

Splošni pogoji poslovanja se nanašajo na poslovni odnos med kupcem in podjetjem ARTMIE, spol. s r.o., Strojárska 603/85, 06901  SNINA, VAT: 36731684, EU-VAT: SK2022320355. Odgovorna oseba za poslovanje je Valerian Grass ([email protected] /+386 1 777 4369).


Kontaktirate nas lahko preko elektonske pošte [email protected] ali po telefonu: 01 777 4369 vsak delovni dan od 8:00 - 16:00.

 

Obveznosti ponudnika (storitev) so:

- dostaviti pravo vrsto in količino blaga po nakupni ceni, plačilni pogoji pa začnejo veljati z dnem poslanega elektronskega naročila,
- dostaviti blago v skladu z normami, pravili in predpisi, ki veljajo v EU.



Obveznosti kupca so, da:

- naročeno blago prevzame, preveri celovitost paketa in v primeru težav takoj obvesti ponudnika,

- plača blago po nakupni ceni v skladu s plačilnimi pogoji, ki veljajo z dnem poslanega naročila, v nasprotnem primeru bo naročilo preklicano.


PREKLIC NAROČILA: Način preklica naročila - po telefonu ali preko elektronske pošte v roku 24 ur.


Odstop od pogodbe in vračilo blaga brez navedenega razloga

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo imajo potrošniki možnost, da v roku 14 dni od nakupa oz. od prejema izdelka odstopijo od pogodbe brez navedbe razloga in vrnejo izdelek (43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov, ZVPot). Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načeloma v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini. Edini strošek, ki lahko bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga - poštnina.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 45 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega formularja ali elektonske pošte na elektronski naslov [email protected], blago pa vrniti v nadaljnih 30 dneh. O uspešnosti odstopa od pogodbe bo kupec obveščen preko elektonske pošte v roku 24 ur od trenutka odstopa od pogodbe. V kolikor kupec ne prejme elektornske pošte v navedenem roku, mora obvestiti po telefonu ali preko elektronske pošte, da mu informacija o uspešnosti odstopa ni bila dostavljena. Blago mora vrniti v ustrezni - po možnosti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi podatke o številki naročila ter vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Sliko pošljite skupaj z izpolnjenim formularjem (katerega najdete na naši spletni strani) na naslov ARTMIE, spol. s r.o., Strojárska 603/85, 069 01 Snina, Slovaška. V primeru, da ste poleg slike prejeli tudi darilo, ga je potrebno vrniti skupaj s sliko. Sliko pošljite preko običajnih poštnih storitev in ne s plačilom po povzetju. Mi ne spremejamo plačila po povzetju! Ko bo slika prispela na naš naslov, Vam bomo kupnino vrnili na transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Potrdilo o poslanem paketu hranite ter nam ga posredujte na e-mail, zato da vračilo evidentiramo.

 

Zamenjava blaga v roku 30 dni

V kolikor Vam proizvod, ki ste ga naročili ni všeč ali se ne prilega notranjosti Vašega doma in ste zainteresirani za kakšen drug proizvod iz naše ponudbe, nam pošljite elektronsko pošto na [email protected]. Napišite nam številko prozivoda (product no.) za katerega ste zainteresirani ter morebitne dimenzije. V kolikor proizvoda nimamo na zalogi, je rok za zamenjavo 15 delovnih dni. Če je cena proizvoda za katerega ste zainteresirani višja od predhodne, morate plačati razliko. V kolikor je cena proizvoda za zamenjavo nižja, razlike ne vračamo.

V primeru, da blago pošljete še preden ga kurir uspe pobrati, Vam ne bomo plačali stroške poštnine!
(V kolikor sami pošljete proizvod, brez da bi počakali kurirja, pri katerem mi naročimo prevzem.)

 

Plačilo in pogoji za dostavo

Naročen proizvod plačate v naprej (bančna transakcija, vplačilo na račun na banki, PayPal) ali po povzetju. Rok za dostavo proizvoda je 12 do 15 delovnih dni. Za ročno izdelane slike, odeje in zavese je rok dostave cca 3 tedne. V kolikor naročenega blaga ni mogoče dostaviti ali ga je mogoče dostaviti le delno, je prodajalec dolžan o tem čim prej obvestiti stranko. V tem primeru prodajalec kupcu ponudi možno rešitev ali pa mu kupnino vrne nazaj, če je le-ta bila plačana v naprej na račun.

Razlogi zaradi katerih prodajalec ne dostavi blaga pravočasno so lahko naslednji: nepredvidljive situacije, izguba blaga s strani kurirja, slabe vremenske razmere za transport, skrita napaka, ki je bila odkrita pri pakiranju ali poškodovanje blaga med pakiranjem ali transportom, ipd. V takšnem primeru bo blago zamenjano ali pa bo kupnina vrnjena na račun kupca, če bo tako zahteval.

 

Cena poštnine

Transport naročil se opravlja preko DPD Slovenije.


- dostava s kurirjem in doplačilo 4,5 EUR:

1. plačilo po povzetju: + 1,79 EUR

2. bančni transfer, PayPal: brez provizije z naše strani (provizija je v tem primeru odvisna od banke pri kateri imate odprt račun)

 

PLAČATE SAMO ENO POŠTNINO, tudi če ste v enem naročilu kupili več proizvodov! V kolikor boste izvedli več naročil, pa boste za vsako naročilo posebej plačali tudi poštnino.

 

Popusti in akcije

Ni mogoče kombinirati več različnih akcij ali popustov v enem naročilu.

Prav tako se akcija ali popust ne more uporabiti s strani istega kupca v večkratnih naročilih v času trajanja akcije.

 

Garancija najnižjih cen

V primeru, da kupec na internetu najde fotografijo na platnu iz naše ponudbe na spretni strani slikomania.si z enakimi parametri, enake kakovosti ter ceneje kot pri nas, bo dobil popust v višini 10% cene našega konkurenta, če to sliko kupi pri nas. Popust se bo priznal šele po preverjanju spletnega trgovca in primerjavi slike z enakimi parametri in kakovostjo kot iz ponudbe slikomania.si.

 

Pogoji za izdelavo fotografije na platnu

Minimalna ločljivost in število slikovnih pik (pixlov):

20 x 20 cm - 600 x 600 pix.
30 x 30 cm - 900 x 900 pix.
40 x 40 cm - 1200 x 1200 pix.
50 x 50 cm - 1400 x 1400 pix.
60 x 60 cm - 1700 x 1700 pix.
70 x 70 cm - 2000 x 2000 pix.
80 x 80 cm - 2300 x 2300 pix.
90 x 90 cm - 2600 x 2600 pix.
100 x 100 cm - 2900 x 2900 pix.
30 x 20 cm - 900 x 600 pix.
40 x 30 cm - 1200 x 900 pix.
50 x 40 cm - 1400 x 1200 pix.
60 x 40 cm - 1700 x 1100 pix.
70 x 50 cm - 2150 x 1400 pix.
80 x 60 cm - 2300 x 1700 pix.
90 x 60 cm - 2600 x 1700 pix.
100 x 70 cm - 3000 x 2050 pix.
120 x 80 cm - 3600 x 2300 pix.
150 x 100 cm - 3900 x 3000 pix.
50 x 20 cm - 1400 x 600 pix.
80 x 30 cm - 2300 x 900 pix.
100 x 40 cm - 3000 x 1200 pix.
120 x 50 cm - 3600 x 1400 pix.
150 x 60 cm - 3900 x 1700 pix.

Sprejemamo fotografije v BMP, JPG in drugih podobnih formatih. Datoteke v velikosti do 10MB lahko pošljete na elektronsko pošto [email protected], za večje fotografije pa je treba uporabiti drugačne storitve (kot so DropBox, RapidShare, ali kot sporočilo na našibook strani). Maksimalne dimenzije so odvisne od velikosti fotografije. Maksimalna širina platna je 150cm.

OPOZORILO! Pri postavljanju slike na leseni okvir je 25mm tiskanega platna, od vsakega roba, potrebnega da bi se platno lahko pritrdilo na okvir. Zato je potrebno preveriti ali se okoli roba nahajajo kakšne pomembne podrobnosti ali oblike. Če je tako, lahko preuredimo fotografijo tako, da dodamo 25mm belega roba.


Darilni bon

Darilni bon v vrednosti navedeni na sprednji strani, je mogoče uporabiti samo za nakup med spletnimi nakupi na spletni strani slikomania.si. Po nakupu darilnega bona, bo ta posredovan na naslov, naveden pri nakupu.

Darilni bon ni mogoče uporabiti več kot enkrat!!!

Veljavnost darilnega bona je eno leto od dneva njegovega nakupa. V kolikor želite podaljšati veljavnost darilnega bona, je to potrebno pisno zahtevati vsaj en mesec pred iztekom njegove veljavnosti (veljavnost lahko podaljšate za maksimalno 1 mesec).

Darilni bon ima sposobnost prenosa lastništva. Njegova uporaba ni odvisna od osebe, ki je darilni bon kupila.

Darilni bon ni mogoče zamenjati za gotovino v njegovi vrednosti. Razlika, ki lahko nastane v kolikor bo vrednost bona višja od vrednosti nakupa, ne bo vrnjena kupcu. V primeru, da je cena slike večja kot vrednost darilnega bona, je kupec dolžan doplačati razliko vnaprej na bančni račun ali pri plačilu po povzetju.

Po prejemu darilnega bona, je kupec odgovoren za njegovo stanje in uporabo.

Darilni bon lahko vrnete v roku 7 dni od dneva njegove dostave. 

 

Dodatne informacije o fototapetah:

Ob prejemu je potrebno preveriti:

  • ali je dovolj prostora na steni, kamor želite nalepiti fototapeto. Nato razpakirajte fototapeto iz embalaže,

  • ali je dostavljena pravilna oblika, velikost in barva,

  • ali so priloženi vsi deli tapete ter če le-ti pašejo skupaj, v primeru da je tapeta sestavljena iz večih delov,

  • ali je fototapeta po odprtju raztrgana, zvita ali poškodovana na kakšen drug način.

Reklamirati je mogoče le cele fototapete v originalni embalaži. Zato embalažo shranite in je ne poškodujte.

Reklamacija za fototapete, ki so bile uporabljene, ne bo upoštevana (na katerih je bilo lepilo, so bile lepljene na zid...).

V kolikor nastane škoda po uporabi fototapete, mi za to ne prevzemamo odgovornost.

Ob lepljenju tapet morate upoštevati navodila za uporabo ter uporabljati posebno lepilo za tapete.

 

Navodila za uporabo lahko prenesete >TUKAJ<.

 

Politika in reševanje reklamacij

Če je razlog za reklamacijo to, da ste prejeli proizvod, ki ga niste naročili (rok za reklamacijo je 30 dni), potem nam pošljite fotografijo proizvoda, ki je bil dostavljen ter napišite njegovo številko zapisano na embalaži. Fotografijo proizvoda nam pošljite na [email protected]. Ko preverimo fotografijo, ki ste nam jo poslali ter proizvod, ki ste ga naročili, Vas bomo obvestili o naslednjih korakih preko elektronske pošte.

V kolikor prejmete proizvod, ki je poškodovan (npr. razmazana barva, slab tisk, mehanske poškodbe) glejte točko 1. Proizvod mora biti vidno poškodovan.

V primeru, da je dostavljen proizvod poškodovan do mere, da je to možno opaziti že na zaščitni embalaži - samem paketu in se kot takšen sprejme - potem reklamacija ne bo veljavna (Ne prevzemajte poškodovanega paketa niti od kurirja, niti od kurirske službe!!!)


Kontaktirali Vas bomo v najkrajšem možnem času, bodisi po telefonu ali preko elektronske pošte.
Če kupec ne izpolni vseh zgoraj navedenih pogojev, potem prodajalec ni dolžan upoštevati roka 30 dni.

Zamenjava, vračilo ali reklamacija ne veljajo v primeru, da je proizvod izdelan posebej za kupca (npr. fotografije na platnu).

 

Na SMS sporočila ne odgovarjamo!!!


Reklamacije ne veljajo v primeru neprimernega ravnanja s strani kupca.

!!! ZA VSAK PROIZVOD VELJA ZAKONSKO DOLOČENA GARANCIJA !!!  (pod pogojem pravilnega skladiščenja in ravnanja s kupljenim proizvodom)

Svoje blago morate zaščititi pred škodljivimi vplivi. Pri tem so mišljeni predvsem vplivi vremenskih razmer in nepravilne uporabe.

Pravice potrošnikov v razmerju do prodajalca izhajajo iz Zakona o varstvu potrošnikov. Osebni podatki se uporabljajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in le za namen poslovanja med prodajalcem ter kupcem. Takšni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam (z izjemo oseb, ki so odgovorne za prevoz blaga).



ARTMIE, spol. s r.o.,
Strojárska 603/85
,
06901 Snina,
Slovaška

dostavi

Created by the system www.fast-webshop.com

MDA0MmFm
Популарни производи
У глобалу: 0
Све у корпу